Post by tungroucopulxu on Feb 16, 2022 3:42:46 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Toy Blast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Toy Blast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code generator kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Toy Blast 2022 version ▞▞▞
Nog een van hetzelfde soort wedstrijden. Ze zitten overal en worden saai. Screenshot liet zien dat het spannender was - een meisje redden van gevaar. Ik weet niet zeker waar die situaties verschijnen. Teleurgesteld.
Het spel was geweldig tot de vereiste updates... kon het systeem niet naar de update-site krijgen wanneer daarom werd gevraagd.
Cool spel
Leuk spel, totdat je op hogere niveaus komt. In het begin moet je even nadenken over wat je doet, maar in de hogere levels hangt het allemaal af van de kubussen die je krijgt en moet je gewoon Lucky doen.
Best aardig
Toy Blast Teka-teki irh
Ik speel dit spel al lang op mijn Ipad heel ontspannen en prettig
Er zijn 2 redenen waarom uw score erg varieert. Je hebt advertenties die echte gameplay zijn en advertenties die leugens zijn. Valse reclame is een misdaad. In het eigenlijke spel sluit je RNG soms een speler gewoon uit. Zoals wanneer je maar één spel hebt. Maar als je het speelt, vallen precies dezelfde stukken binnen. En dan herhaalde je het keer op keer voor al je zetten. Je kunt niet doen alsof dit een puzzel is als het puur geluk van de trekking is.
Leuk!
Deze game is erg additief en leuk, ik speel deze game sinds 2015 tot nu 2022. Ik wou dat ze geldelijke beloningen aan de game konden toevoegen.
Het is een goede game, maar als je geen levels meer hebt, moet je eeuwen wachten op updates
leuk
Heel leuk spel. Updaten werkt vandaag niet bij mij, anderen wel verder kunnen spelen aan de scores te zien. Graag aanpassen!
Ik vind het spel leuk, maar de advertenties kunnen op zijn minst wachten tot het klaar is met het toevoegen van mijn verdomde score! Alleen al voor advertentie-onderbrekingen verander ik mijn beoordeling naar 2 sterren !!!
Toy Blast Łamigłówki iztk
Al 2 jaar aan het spelen en nog steeds plezant. Introductie van een nieuw soort kubus (zoals taart,varkens, bokalen) zou leuk zijn. Jammer dat updates soms kunnen je ziet dat anderen wel verder kunnen spelen
Goed spel
Superleuk
Hou van dit spel. Speelde het tijdens de quarantaine tijdens de pandemie. Het heeft me door verveling heen geholpen
Leuk maar soms spel echt lukt het in 1 keer de andere keer doe je dagen over
Werkt niet meer sluit rossen af
Toy Blast Teka-teki irh
Advertenties worden weergegeven zonder enige manier om te sluiten!!!!!! Kan niet bij het spel komen.
Kan niets meer
mwa
Toy Blast Teka-teki irh
Geweldige game.. maar alleen om te bevestigen of de nieuwe update voor Android uit is? Want ik heb level 6050 voltooid en er zijn geen nieuwe updates.
Hij doet het niet
Avondmaal
1/2/2022 Waarom kan ik niet updaten ? Iedereen speelt verder......
Verslavend spel
Update is niet voor iedereen beschikbaar. Raar.
Leuk en ontspannend
Dus niet updaten in mijn regio, terwijl sommige mensen over de hele wereld al meer dan 200 niveaus in de legendesarena zijn, is dat niet eerlijk?
Toy Blast Παιχνίδια παζλ gnnj
Wees aardig om een spel te verliezen vanwege mijn keuze, niet het algoritme van het spel.
Beyblade Burst Rivals እንቆቅልሽ nmn
Ze spelen te veel vals, het zou geen 55 levens moeten kosten om 1 level te verslaan, kubussen veranderen van kleur zodra je ze gebruikt als je er iets aan hebt. Raketten in de verkeerde richting en gebruik geen van je power-ups omdat het meestal in het voordeel van het spel is en niet jou. Sta serieus op het punt deze te verwijderen!!!
leuk
Wel leuk. Maar is niet zoals wat ze in de video laten zien.
Het geluid werkt niet meer sinds de laatste update in januari 2022. Het werkt via Bluetooth, maar niet alleen via de luidsprekers van de telefoon.
Ik geef deze game een 5 als er ook emoties bij zitten zoals de reclame bij neko atsume en trouwens neko atsume moet je downloaden want het is zo super cute, vooral sneeuwbal en download ook kitty in the box alsjeblieft download het want dat is ook zo super leuk maar check mijn kanaal ff hij girl power en mijn eerste video eerste video(met editen) en daar een reactie op die het nou heet gwn ff oké Ik ben met YouTube begonnen Dus ja doe heet GG
Verbinding met Facebook verloor al mijn voortgang..
OK
Ik hou van dit spel!! Houd me bezig en laat mijn tijd voorbij gaan terwijl ik aan het werk ben op de 3e!!! Aanbevolen
Valt wel mee
Leuk en boeiend
Elke keer dat ik het spel open, zie ik mijn resultaten en zeg ik dat er nieuwe niveaus komen. Waar zijn mijn nieuwe niveaus. Ik controleer de Play Store en ik heb de optie om te verwijderen of te spelen. Meestal heeft het de update-knop.
Het is best vermoeiend om door te gaan met dit spel als het zo lang duurt om te updaten. Meestal ongeveer 12 uur voordat je kunt, en dan moet je je apparaat een paar keer opnieuw opstarten. Kan dit gerepareerd worden?
Wanneer kunnen we weer eens updaten?!
Tot nu toe een grappig spel
Door de reclame lijkt het alsof je Candy Crush speelt om een spelfiguur door een level heen te helpen. In werkelijkheid speel je alleen maar urenlang candy crush zonder iets anders. ZEER slechte speelervaring naar mijn mening.
Absoluut nutteloos spel, getoond dat iets anders gaat, na het installeren van een ander fuddu-spel gaat het verder
Kangker